۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۶۹۶۱۰
عبداللهی:

گفت‌وگو با آمریکا ثمره‌ای جز ذلت ندارد| نمایندگان باید گره‌گشای مشکلات مردم باشند

نماینده مجلس با بیان این که نمایندگان باید گره‌گشای مشکلات مردم باشند، گفت چنانچه مجلس دچار روحیه یأس و ناامیدی شود، چنین روحیه‌ای به آحاد مردم منتقل شده و کشور آسیب می‌بیند.
بیت الله عبداللهی

بیتالله عبدالهی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دیدار نمایندگان ملت با رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ مجلس نباید به نمادی از تردید و خودکمبینی، یأس و ناامیدی و بیاعتنایی و بیمبالاتی به مسائل کشور تبدیل شود.

وی افزود: مجلس عصاره یک ملت است و نمایندگان باید گرهگشای مشکلات مردم باشند. چنانچه مجلس دچار روحیه یأس و ناامیدی شود، چنین روحیهای به آحاد مردم منتقل شده و کشور آسیب میبیند.  

عبد‌الهی با بیان این که آمریکا از ادوار گذشته تا به امروز با مردم شریف ایران دشمنی داشته است، اظهار داشت: بیتردید قسمتی از مشکلات اقتصادی کشور حاصل توطئههای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر این که بهترین راه مقابله با زورگوییهای آمریکا ایستادگی در برابر آن است، ابراز داشت: آن کشورهایی که در برابر آمریکا ایستادگی نکرده و بیچون و چرا اوامرش را اطاعت کردند، امروز در ابعاد مختلف ذلیل و سرافکنده شدهاند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گفت‌وگو با آمریکا هیچ ثمره‌ای جز ذلت و خواری برای کشور نخواهد داشت، به همین علت مسؤولان و مدیران کشور باید بیش از گذشته تلاش کنند تا با برنامهریزی و تدبیر صحیح، بر مشکلات اقتصادی کشور فائق آیند.

وی با ابراز گلایه از برخی سودجویان و فرصت طلبان اقتصادی، عنوان کرد: شکی در این نیست که مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، اما متأسفانه عدهای با احتکار و ایجاد جو روانی در جامعه به این مشکلات دامن میزنند تا منافع شخصی خود را تأمین کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: رهبر معظم انقلاب سالها است که راهکار خروج کشور از مشکلات اقتصادی را پیادهسازی اقتصاد مقاومتی در جامعه معرفی کردهاند. تغییر رویکرد از اقتصاد تکمحصولی و توجه به منابع، توان و استعدادهای داخلی میتواند اشتغال را در کشور افزایش داده و موجب شکوفایی اقتصاد شود.

وی اظهار داشت: متأسفانه مسؤولان کشور آنگونه که باید توجه کافی به شعار سال ندارند. چرا که توجه و عمل به شعار سال مستلزم مقابله جدی با قاچاق کالا، کاهش واردات و افزایش صادرات است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با اشاره به نقش مجلس در بهبود وضع معیشت مردم، ابراز داشت: علیرغم آن که در مجلس گرایشهای مختلفی وجود دارد، اما همه نمایندگان با تمام قدرت آمادگی دارند دولت را در حل مشکلات اقتصادی کشور یاری دهند.  

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات اقتصادی کشور به شیطنتها و توطئههای دشمنان جمهوری اسلامی ایران مربوط میشود اما نمایندگان نهایت تلاش خود را میکنند تا با وضع قوانین درست و نظارت شدید و مستمر، فشار اقتصادی را از دوش مردم بردارند./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات